برآورد درآمدهای پرسپولیس از بورس


سود تخمینی پرسپولیس از بورس

اقتصاد 24– باشگاه پرسپولیس که از فروش سهام 350 میلیارد تومان درآمد داشت، حالا به نظر می رسد پول سهامدارانش را خرج کرده و به زودی برای تامین سرمایه دچار مشکل می شود.
بر اساس اطلاعاتی که دو نفر از مسئولان آگاه باشگاه پرسپولیس به طور جداگانه در اختیار ایسنا قرار دادند، از 350 میلیارد تومان اولیه، 80 میلیارد تومان با مجوز کمیته هزینه در ابتدا صرف پرداخت برخی از بدهی های باشگاه پرسپولیس و بخشی از هزینه های جاری شده است. این باشگاه و سپس 270 میلیارد تومان در یکی از بانک های کشور واریز شد و باشگاه بر اساس این سپرده 143 میلیارد تومان وام گرفت. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس از زمان سپرده گذاری تا به امروز از بانک مذکور به مبلغ 2 میلیون و 450 هزار یورو (بخشی از این ارز دلاری) وام ارزی برای پرداخت بازیکنان و مربیان خارجی گرفته است.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر 40 میلیارد تومان از سپرده 270 میلیارد تومانی خود برداشت کرده و از این پول برای تسویه بدهی بازیکنان و مربیان فصل گذشته استفاده کرده و اکنون تنها 230 میلیارد تومان در حساب باشگاه وجود دارد.

پرسپولیس 105 میلیارد تومان به بانک بدهکار است

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس 105 میلیارد تومان از وام 143 میلیاردی خود را به بانک بدهکار است و گفته می شود نتوانسته قسمت زیادی از اقساط را پرداخت کند و اکنون 2.4 میلیون و 450 میلیون به بانک بدهکار است. هزار یورو به دلیل وام های ارزی. حالا بانک قرار است اقساط معوقه مربوط به وام های ارزی و ریالی را از محل سپرده باشگاه تسویه کند که با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که پرسپولیس با فروش سهام به بانک 350 میلیارد تومان پول می گیرد. طرفداران امروزه موجودی در دسترس ندارد.

منبع: اخبار تجارت