نرخ اجاره میکروآپارتمان‌های شمال تهران


نرخ اجاره میکرو آپارتمان در شمال تهران

اقتصاد 24-برخی کارشناسان املاک می گویند رهن و اجاره مسکن در پایتخت نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. بنابراین، بسیاری از مستاجران به جای نقل مکان، می خواهند قرارداد را تمدید کنند. زیرا در صورت عدم تمدید قرارداد این خطر وجود دارد که طبق بودجه خود ملکی پیدا نکنند و هزینه های نقل و انتقالات بالا برود و تعدادی از آنها به واحدهای کوچک مراجعه کنند.

اما وضعیت بازار رهن و اجاره خانه های کوچک در مناطق شمالی تهران در حال حاضر چگونه است؟ بررسی آگهی‌های رهن و اجاره خانه در مناطق شمالی پایتخت نشان می‌دهد که حداقل نیاز به داشتن یک خانه کوچک با مساحت بین 40 تا 50 متر مربع و سن ساخت کمتر از 20 سال دارید. اجاره دادن. 200 میلیون تومان نقدی که با توجه به اجاره ماهانه متغیر است.

در محله ازگل رهن آپارتمانی به متراژ 50 متر 14 سال پیش ساخته شده و دارای آسانسور و پارکینگ و انباری 300 میلیون و اجاره ماهیانه 32 میلیون تومان می باشد. در محله الهیه، کل رهن واحدی به متراژ 46 متر مربع، 17 سال ساخت و زیرزمین، بدون اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و 250 میلیون تومان است. در محله منتخب رهن یک واحد 50 متری 25 ساله با ویژگی های فوق 150 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 10 میلیون تومان می باشد.

نرخ اجاره میکرو آپارتمان در شمال تهران

منبع: اکو ایران