چگونه بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال را پیدا کنیم؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ناشر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال به بستنی فروشی رفته اید؟ واضح است که شما آنجا بوده اید، اما چقدر زمان صرف انتخاب یک بستنی می کنید؟ چند بار برای انتخاب غذای مناسب درباره اسنپ فود تحقیق می کنید؟ قورمه سبزی یا پیتزا؟ سه از چهار یا دوستان؟ مسی یا رونالدو؟ اپل یا سامسونگ؟ پلی استیشن یا ایکس باکس؟ چقدر طول می کشد تا برای یک رویا گریه کنید یا ناله کنید؟ ما در تمام لحظات زندگی با انتخاب هایی روبرو هستیم. انتخاب کنید اکنون به دستشویی بروید یا نه. بازی کردن یا نبودن و غیره حال، کسی که حتی زمان زیادی را صرف انتخاب فست فود خود می کند، چرا نباید زمان زیادی را صرف شناخت بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال برای آینده کسب و کار خود کند؟ در این مقاله نحوه انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را تنها به یک روش به شما آموزش می دهیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی یا ترکیب خسته کننده این دو یعنی دیجیتال مارکتینگ نوعی فعالیت در فضای مجازی است که در نهایت منجر به شناخت بیشتر کسب و کار شما و افزایش سود شما می شود. در حالی که دیجیتال مارکتینگ نسخه مدرن بازاریابی سنتی است، در عین حال هیچ وجه اشتراکی با بازاریابی سنتی ندارد و تنها وجه اشتراک این دو، هدف نهایی یعنی فروش است. در واقع مقصد یکسان است اما با مسیرهای کاملا متفاوت.

دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

در مورد اینکه دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیزی می شود، بحث های زیادی بین متخصصان این حوزه وجود داشته است، اما معمولاً چهار مورد به عنوان اصول بازاریابی دیجیتال ذکر می شود.

ایجاد وب سایت ها

بدیهی است اساسی ترین اصل حضور در فضای دیجیتال مارکتینگ، داشتن فروشگاهی در اینترنت است تا بتوانید خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهید. فرض کنید فروشگاهی دارید که در گوشه ای از هزاران خیابان واقع شده است، هر خیابان به یک شهر منتهی می شود و هرکسی که از هر خیابانی به فروشگاه شما می آید ویترین فروشگاه را مطابق با نیاز خود می بیند. با فرض وجود چنین فروشگاهی در دنیا، به نظر شما چقدر باید برای اجاره ماهانه آن بپردازید؟ داشتن یک سایت مانند داشتن یک فروشگاه است، منهای هزینه های نجومی اجاره آن.

سئو

یکی دیگر از اصول اساسی بازاریابی دیجیتال سئو است. در مثال قبلی، فرض کنید فروشگاهی را اجاره کرده اید که هزاران خیابان به آن منتهی می شود، اما هیچ کدام. اصلا خریدی! اما اگر این فروشگاه مشتری نداشته باشد یا درب آن بسته باشد یا محصولی برای فروش نداشته باشد، آیا این فروشگاه می تواند سود کند؟ اصلا میتونه مفید باشه؟ سئو همان محتوای داخل این فروشگاه ملی است که می تواند سود و فروش فروشگاه را افزایش دهد. سئو و طراحی وب دو بال در پرواز و دو لبه قیچی هستند که در کنار هم می توانند به یک برند یا کسب و کار کمک کنند تا به اوج شکوفایی و سودآوری برسد. بنابراین، ایده یکی بدون دیگری، میزان حضور در فضای دیجیتال را کاهش می دهد.

شبکه های اجتماعی

این روزها آنقدر شبکه های اجتماعی داریم که اگر بخواهیم از هر کدام 10 دقیقه در طول روز استفاده کنیم، 21 ساعت وقتمان را می گیرد! بله، حساب را درست انجام دادید! 128 پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان وجود دارد! اما چرا این همه شبکه اجتماعی شکل گرفت؟ آیا تنها استفاده آنها برای دیدن غذایی که مردم می خورند است؟ پاسخ قطعا خیر است! شبکه‌های اجتماعی ابزار بسیار مهمی برای دیده شدن هستند و کسی می‌خواهد لباس‌هایش را ببیند، کسی غذایی که می‌خورد، کسی خودش! و یک تاجر آیا واقعاً 128 پلتفرم رسانه های اجتماعی را می شناسید؟ نمیدونی دلیلش چیه واضح است! دلیل آن این است که آنها در بازاریابی دیجیتال شکست خوردند. در واقع، رسانه های اجتماعی به اندازه سئو و طراحی وب اولیه نیستند، اما آیا ترجیح می دهید بوفون روی نیمکت باشد یا لوریس کاریوس، دروازه بان افسانه ای لیورپول؟

عکاسی

آنلاین بودن بدون عکاسی خوب مانند شنا کردن در زیر آب بدون لباس مرطوب است. در این صورت، به همان اندازه که ماهر، مشتاق و با انگیزه هستید، نمی توانید بیش از چند دقیقه دوام بیاورید. عکاسی مانند لباس فضایی در اقیانوس بیکران فضای مجازی است و هرکس عکاسی بهتری داشته باشد مخزن اکسیژن قدرتمندتری برای ماندن در آن اقیانوس دارد.

چگونه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنیم؟

اکنون که متوجه شدیم دیجیتال مارکتینگ چیست، به نظر می رسد زمان آن رسیده است که به قولی که در مقدمه این متن داده بودیم عمل کنیم و تنها با یک روش می توانید بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال را پیدا کنید! اما این یک روش چیست؟ نطر شما چی هست؟ ارزان قیمت؟ لینک تضمینی 1؟ ورود تضمینی؟ فروش تضمینی؟ هیچ یک! البته به نظر ما؛ مهمترین راه برای یافتن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در دو کلمه خلاصه می شود…

نمونه کار

بله کیف پول این فقط دو کلمه است، اما شما می توانید هر آنچه را که در مورد یک کسب و کار نیاز دارید با دیدن این جمله بیاموزید. پورتفولیو به این معنی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ دارای تخصص، تجربه، صداقت، قرارداد شفاف، قیمت مناسب نسبت به کیفیت و … است.

نمونه کار خوب چیست؟ !

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا هر نمونه کار حاوی موارد فوق است؟ به عبارت دیگر، چگونه بفهمیم کیف پول خوب یا کیف پول بد چیست؟ آیا سبد به برند بستگی دارد یا به همکاری طولانی مدت با آن؟ در پاسخ باید گفت که در این ناحیه خاص ذهن شما باید در چشمان شما باشد !!! منظورم این است که با شنیدن عبارت دیجیتال مارکتینگ برند پاکسان و بازاریاب دیجیتال برند قلی و برادران جز اسی چه قضاوتی خواهید کرد؟ کدام شرکت بازاریابی دیجیتال حرفه ای ترین بوده است؟ با این مثال، احتمالا متوجه شده اید که شرکت مورد اعتماد یک برند معروف به نام پاکسان، یعنی دارای تجربه، تخصص، صداقت و در نهایت به طور کلی قابل اعتماد است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک نمونه کار خوب، نمونه کارهایی است که تکمیل شده باشد! یعنی حداقل شرایط کارفرما برآورده شده است. از طرف دیگر، یک برند بزرگ ممکن است به اشتباه یا به دلیل تبلیغات به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ اعتماد کرده باشد، اما پس از همکاری با یکدیگر متوجه می‌شوند که تنها به دلیل هزینه‌ای که صرف تبلیغات کرده‌اند، توانسته‌اند وارد این صنعت شوند. انجام دادن

در پایان همه این کلمات، ممکن است متوجه شده باشید که پیدا کردن شرکت‌هایی که دارای سبد کاری قوی هستند، وقتی تعداد آژانس‌های بازاریابی دیجیتالی بسیار زیادی وجود دارد تا موی سر، به تعداد انگشتان دست هر دو دست نمی‌زند. بنابراین، باید توجه داشته باشید که اگر آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب را پیدا نکنید، رقبای شما این کار را خواهند کرد و شما فقط با یک خطای شناختی مربوط به انتخاب شرکت بازاریابی اشتباه، زمان و هزینه خود را هدر می‌دهید. بازاریابی اینترنتی بدون کسب درآمد برای شما .

آخرین کلمه

در این مقاله سعی کرده ایم به شما آموزش دهیم که چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را پیدا کنید و کار با آنها را شروع کنید. زندگی وب ایرانییکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که با سبد قدرتمند خود توانسته افتخار همکاری با برندهای برتر ایرانی مانند پاکسان و KWC را کسب کند.