رسمی: ستاره جوان منچستریونایتد جدا شد



کد خبر: 1952895
3 اوت 1402 در 14:26 |
5K بازدید |

0نقطه نظر

آنتویو الانگو، وینگر منچستریونایتد به طور دائم به ناتینگهام فارست پیوست.

رسمی است: ستاره جوان منچستریونایتد جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، این بازیکن سوئدی با باشگاه جدیدش قراردادی 5 ساله امضا کرده و تا سال 2028 در سیتی گراوند خواهد ماند. الانگو 21 ساله 55 بازی در لیگ برتر و رقابت های اروپایی برای منچستریونایتد انجام داد.

این مهاجم متولد مالمو، سوئد، در منچستریونایتد در رتبه های بالاتری قرار گرفت و جایزه بهترین بازیکن جوان سال باشگاه را در سال 2020 قبل از انجام اولین بازی خود در تیم اصلی، کسب کرد.

الانگا پس از اولین بازی خود در برابر لسترسیتی، اولین گل خود را برای شیاطین سرخ در برابر ولورهمپتون واندررز در همان فصل به ثمر رساند. و سپس اولین گل اروپایی خود را برای تیم ملی انگلیس، مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند.

1901673

النگا در مارس 2021 به تیم ملی سوئد دعوت شد و 12 بازی برای سوئد انجام داد و سه گل به ثمر رساند.

حالا این مههام با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از هواداران یونایتد خداحافظی کرده است. النگا در این پست از هواداران باشگاه تشکر کرد و خاطرات خوبش با شیاطین سرخ را یادآور شد و در بخشی از پست درباره تصمیمش برای جدایی گفت: «اکنون زمان برداشتن گام بعدی در حرفه‌ام است. من کسی هستم که فوتبال زندگی می کند و باید هر هفته در زمین باشم و کاری را که دوست دارد انجام دهم. من 100 درصد آماده رفتن هستم و برای آنچه در پیش است هیجان زده هستم و مصمم هستم مثل همیشه موفق شوم. متشکرم. شما منچستریونایتد هستید.

این مهاجم دومین خرید ناتینگهام فارست در تابستان نقل و انتقالات است و قراردادش تا شنبه نهایی می شود.