زمان بازگشت خریدهای جدید استقلال مشخص شد



کد مطلب: 1952019
30 جولای 1402 ساعت 11:39 |
14.6 هزار بازدید |

9نظر

باشگاه استقلال در خصوص تاریخ بازگشت مصدومان این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.

زمان بازگشت خریدهای جدید استقلال مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان دو بازیکن تازه کار استقلال در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرینات این تیم حاضر شوند. محمدی روز گذشته دویدن دور زمین را آغاز کرد و سهرابیان نیز در حال نقاهت است.

غیبت این دو بازیکن در تمرینات روزهای اخیر به شایعات نارضایتی مالی آنها دامن زده و اکنون مشخص شده است که محمدی و سهرابیان هر دو به دلیل مصدومیت نمی توانند در تمرینات گروه حاضر شوند.

در همین راستا رسانه رسمی استقلال با استناد به محمدعلی زارع پزشک این تیم درباره آخرین وضعیت مصدومیت تازه واردان بیانیه ای منتشر کرد.

ابتدا زارع درباره وضعیت مصدومیت محمدی گفت: محمدی دچار کشیدگی همسترینگ شده بود که پس از بررسی وضعیت و مشاوره با متخصصان، تصویربرداری تشدید مغناطیسی از ناحیه آسیب دیده انجام شد.

وی ادامه داد: چند روزی از مصدومیت و توانبخشی فیزیوتراپی او می گذرد و پیش بینی ما این است که حدود یک هفته دیگر بتواند به تمرینات تیم بپیوندد.

وی همچنین درباره سهرابی دیگری که اخیراً توسط استقلال خریداری شده است، بیان کرد: آرمین کمی روی عضلات چهارسر ران خود فشار می آورد و احتمالا تا 3-4 روز دیگر بتواند با این تیم تمرین کند.

1900174