این روز گران قیمت شکرگزاری برای کشاورزان نیز هزینه دارد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – مزرعه جیم جونز در خارج از رالی، کارولینای شمالی، با زنجیره تامین تنگ مواجه است، زیرا هزینه های سرسام آور باعث کاهش سود او می شود.

علاوه بر افزایش هزینه های نیروی کار، قیمت کودها و سوخت ماه هاست که افزایش یافته است و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. او گفت که سود امسال او 10 درصد به 15 درصد کاهش یافته است و ممکن است در سال 2022 بدتر شود.

جونز گفت: “این کاملاً با نتیجه نهایی مطابقت دارد.” “اگر هزینه چیزی را دو برابر کنید، نمی توانید برداشت را دو برابر کنید.”

تورم ممکن است خانواده های آمریکایی را برای گران ترین جشن شکرگزاری تاریخ آماده کند.

وزارت کشاورزی ایالات متحده اعلام کرد که میانگین هزینه شام ​​5٪ افزایش یافته است در حالی که انجمن کشاورزی ایالات متحده ادعا می کند که این افزایش ممکن است به 14٪ برسد. بررسی سالانه AFBF نشان می دهد که قیمت اکثر غذاهای روز شکرگزاری، از سیب زمینی گرفته تا کرن بری و بوقلمون، در حال افزایش است و قیمت این غذاها به رکورد بالایی نزدیک شده است.

اگرچه داده‌های وزارت کشاورزی ایالات متحده نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر، برخی از کشاورزان شاهد افزایش قیمت محصولات خود (مانند گندم) بوده‌اند، اما این قیمت‌ها در بخش کشاورزی ثابت نیستند. وزارت کشاورزی ایالات متحده اعلام کرد که بسیاری از کشاورزان در حال حاضر پول بیشتری برای محصولات خود به دست نمی آورند. تقریباً همه با افزایش هزینه ها سر و کار دارند.

جونز در مورد سیب زمینی شیرین خود گفت: “قیمت من ثابت می ماند یا پایین تر.”

قیمت کشاورز

پتی ادلبرگ، نایب رئیس اتحادیه ملی کشاورزان، گفت: “کشاورزان قیمت گذار هستند، نه تعیین کننده قیمت.” مردم در مغازه ها پول بیشتری می پردازند، اما کشاورزان پول کمی می گیرند یا بی ثبات تر می شوند… در واقع واسطه ها کسانی هستند که از آن سود می برند.”

ادلبرگ گفت که در بسیاری از موارد، پردازنده‌ها و توزیع‌کنندگانی که غذا را از مزارع به قفسه‌های فروشگاه منتقل می‌کنند، در حال حاضر هزینه‌های سرسام‌آور خود را به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کنند. وزارت کشاورزی ایالات متحده نیز این موضوع را تایید کرده است. بسیاری از این شرکت ها با مسائل مربوط به زنجیره تامین خود سر و کار دارند.مواد و مواد اولیه هنوز در کشتی های باری گیر کرده است.کمبود نیروی کار و رانندگان کامیون باعث افزایش دستمزدها و هزینه ها شده است.

مطالب مرتبط: به همین دلیل است که مواد غذایی گران می شوند

به گفته USDA، اکثر کشاورزان بوقلمون قراردادهای فروش روز شکرگزاری را در بهار امضا کردند، اما اکنون با هزینه های ورودی مشابه با سایر کشاورزان تحت فشار قرار گرفته اند.

ورونیکا نایگه، اقتصاددان ارشد گفت: «ما شاهد افزایش هزینه‌های خوراک، هزینه‌های کود، حمل‌ونقل و هزینه‌های بنزین هستیم – کشاورزان برای تمام این هزینه‌های افزایش‌یافته پرداخت می‌کنند، اما قیمت بوقلمون را قفل کرده‌اند.» فدراسیون خدمات کشاورزی ایالات متحده

افزایش هزینه های عملیاتی

تری مالون، اقتصاددان کشاورزی دانشگاه ایالتی میشیگان، گفت: “تا حدی، ما همچنین در تلاش هستیم تا برای عدم اطمینان فعلی بازار هزینه کنیم.” “ما در طوفان کامل رویدادهای منحصر به فرد در تولید محصولات کشاورزی هستیم.”

ما لانگ گفت که کشاورزان باید برای چند ماه هزینه های بالا از جمله مقادیر زیادی نهاده از جمله آفت کش ها، بذر، کود، سوخت و نیروی کار آماده باشند. او گفت که حتی کشاورزان هم اکنون قیمت های بالاتری برای محصولات خود دارند، اما به دلیل افزایش هزینه های عملیاتی نیز احساس کشش می کنند.

در اوایل نوامبر، نظرسنجی فشارسنج اقتصادی کشاورزی دانشگاه پردو از کشاورزان آمریکایی نشان داد که اعتماد کشاورزان برای سومین ماه متوالی تضعیف شد و به پایین‌ترین سطح از ابتدای همه‌گیری رسید. این امر عمدتاً ناشی از افزایش قیمت نهاده‌ها بود.

برخی از کشاورزان در صورت تمام شدن عرضه، مواد گران قیمت را احتکار می کنند. دیگران منتظرند و امیدوارند قیمت ها کاهش یابد.

مطالب مرتبط: این پایان تورم بالاست

علاوه بر قیمت نیروی کار که در سال های اخیر افزایش یافته است، افزایش قیمت های زنجیره تامین مزرعه سیب زمینی شیرین مت آلورناز در کالیفرنیا را تهدید می کند. وی گفت: سود سالانه مزارع خانوادگی معمولاً بیش از 100 هزار دلار آمریکا است اما امسال ممکن است بین 80 تا 120 هزار دلار ضرر کند. و هزینه فقط بالاتر و بالاتر خواهد رفت.

آلوناز گفت: «ممکن است سال آینده 250 هزار دلار از دست بدهیم. برای اینکه وام های عملیاتی ما کار کند، برای سال آینده پول نقد کافی نخواهیم داشت.

کشاورزان به نوسانات عادت کرده‌اند و آلویناز و جونز اکنون به دنبال راه‌هایی برای سازگاری هستند، مانند کوچک کردن یا روی آوردن به محصولات دیگر.

جونز گفت: “این شما را نگران خواهد کرد، اما من اجازه نخواهم داد که من را ناامید کند. ما زنده خواهیم ماند.” ما فقط باید برای چیزی که در حال رشد هستیم قیمت منصفانه بگیریم.»

The-CNN-Wire™ & © 2021 Cable News Network, Inc.، شرکتی از Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است

به خبرنامه ما بپیوندید تا آخرین اخبار را در صندوق پستی خود دریافت کنید