شکایت های جدید علیه تراویس اسکات خواننده رپ پس از مرگ او در کنسرت Astroworld


خانواده های جیکوب “جیک” گورینیک 20 ساله و فرانکو پاتینو 21 ساله پس از مرگ آنها در یک مهمانی Astroworld در هیوستون، علیه تراویس اسکات، خواننده رپ، شرکت سرگرمی Live Nation و دیگران شکایت های جدیدی تشکیل داده اند.

اسکات و شرکت‌هایی که جشن 5 نوامبر را برگزار کردند، با انبوهی از دعاوی از سوی خانواده‌های عزادار و مجروحان مهمانی روبرو هستند. این رویداد منجر به کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن صدها نفر دیگر با وقوع موج جمعیت شد و بسیاری از مردم را زیر پا گذاشت.

به گزارش آسوشیتدپرس، این شکایت‌ها، مشابه سایر شکایت‌ها، اسکات و شرکت‌ها را به دلیل کوتاهی در انجام اقدامات احتیاطی اولیه مقصر می‌دانند.

«متهمان به طور فاحشی در انجام وظایف خود برای حفاظت از سلامت، ایمنی و جان افراد حاضر در مراسم، از جمله، اما نه محدود به، عدم ارائه پرسنل امنیتی کافی برای اجرای اقدامات کنترل جمعیت، موانع مناسب و عدم ارائه خدمات، کوتاهی کردند. در این دادخواست آمده است. فوریت های پزشکی.

به گزارش آسوشیتدپرس، حدود 50 هزار نفر در این کنسرت شرکت کردند که به طور کامل تمام شد. حتی قبل از اینکه اسکات روی صحنه بیاید، مردم شروع به هل دادن به جلو کردند.

استفان گوتیرز، 26 ساله، از النویل، نیویورک، گفت: «من تبدیل به موجودی زنده شدم. “ما همه یکی هستیم. شما با جمعیت حرکت می کنید. جمعیت مانند آب است. مانند اقیانوس است.”

اگرچه گوتیرز 391 پوند و بیش از 6 فوت قد دارد، اما نتوانست جلوی خود را از هل دادن در میان جمعیت بگیرد.

به گزارش ABC13، ازرا بلونت 9 ساله که به همراه پدرش تریستون بلونت در این مهمانی شرکت کرده بود، آخرین قربانی بود که پس از زیر گرفتگی جان خود را از دست داد. وی پس از چند روز تحت حمایت زندگی، یکشنبه ۲۶ آبان ماه درگذشت.

برای گزارش های بیشتر از آسوشیتدپرس، به زیر مراجعه کنید.

Astroworld, Suits, Travis Scott, Live Nation
دو نفر که قربانی تصادف مرگبار ناشناس را می‌شناختند، در کنسرت هیوستون استروورلد به یاد روز یکشنبه، 7 نوامبر 2021، در آغوش گرفتند. شکایت‌هایی علیه تراویس اسکات، خواننده رپ، Live Nation Entertainment و دیگران تشکیل شده است.
رابرت بامستد / AP Photo, File

پاتینو و گورنیک هر دو دانشجوی کارشناسی بودند، پاتینو در دانشگاه دیتون در اوهایو و یورینک در دانشگاه ایلینوی جنوبی در کاربوندیل. آنها در تیم فوتبال دبیرستان نیوکای ولی در ناپرویل هم تیمی بودند.

مانند عزیزان سایر قربانیان، یکی از شرکای شرکت حقوقی شیکاگو Corboy & Demetrio، که این هفته در دادگاه های شهرستان هریس در هیوستون شکایت کرد، گفت که خانواده ها در تلاش هستند چیزی را که منطقی نیست درک کنند.

کوربوی گفت: “یک جوان 20 یا 21 ساله سالم به یک کنسرت می رود که فکر می کند قرار است کمی سرگرم شود و در این مورد، تولد 21 سالگی جیک را جشن می گیرند.” ناپرویل سان. “هیچ کس انتظار ندارد به چیزی به اندازه یک کنسرت شاد و هیجان انگیز برود که در نهایت می میرند. هیچ کس انتظار ندارد وقتی این قیمت های گزاف را برای بلیط های کنسرت می پردازد، نگران چنین چیزهایی باشد.”

استروورلد، ازرا بلونت، تراویس اسکات، پرونده های قضایی
حادثه جشن Astroworld 10 نفر را کشت که آخرین آنها ازرا بلونت 9 ساله بود که زیر گرفته شد. زنی در 9 نوامبر 2021 در هیوستون، تگزاس، یادبودی را تماشا می کند که به کسانی که در جشنواره Astroworld در خارج از پارک NRG درگذشتند، اختصاص داده شده است.
براندون بل / گتی ایماژ